Jag bara undrar lite över några saker...

Vaknade av att sambon hoppade i sina snickar-byxor, efter att ha berättat för mig och bebis att bebis ska få sina egna så snart som möjligt så den kan hjälpa barbapappa med allt.

Undrar om det finns några i storlek 52?

Vankar runt o försöker städa undan lite mitt i barbapappas storstök och mekande med skruvdragare o annat i vardagsrummet och helt plötsligt befinner jag mig i värsta babyförberedandet med undanstuvning, slängandes saker och rätt var det var hade lillbarba en plats i badrummet.

Hur i hela friden gick det till?

Något som jag upptäckte mitt i stökandet var att jag hade en massa skor...råkade räkna dom...40 stycken hade jag visst.

Jag går runt o stör mig lite.
Kan man inte låta den där Anna Anka få vara ifred? Hon tycker inte som alla andra. Hon går mot strömmen. Och? Varför all disskussion om det? Jösses...låt folk få tycka olika. Låt oss få slippa vara stöpta i samma form. Det går väl bra ändå?

Hon uttryckte det många andra aldrig skulle våga säga. Hur stor skillnad stor vi egentligen det är på paret Anka och paret Beckham?? Jag bara undrar. 

Hejja oliktänkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0