Farbröder kan

Vaknade av alarmet. *snoozade som en tok i en timma*

Gick upp och begav mig ut i höstrusket, hoppade på cykeln och trampade iväg till barnmorskan.
Det är väl några hundra meter dit och jag kände mig som värsta maratonutövaren när jag var framme.

Inne hos barnmorskan tog vi oss tid idag och allt såg bra ut utom att bebis inte alls tycker det är läge att lägga sig tillrätta med huvudet ner. Den låg med huvudet under revbenen och fötterna vid ljumsken. *suck* Busunge!

Blir remissad till arbetsterapeuten och vaggar dit direkt efter och provar ut handledsskenor, blir tillbakaskickad till kassan och upptäcker till min fasa att farbrorn på 90 bast med krycka speedar om mig. Båda tar sikte på nummerlappskömakkapären och jag tar i lite för att speeda om honom för att hinna dit först *båda linkar på som idioter och spelar omedvetna om det*. Han vann...tro det eller ej...han vann. Lågvattenmärke för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0