Natten går tunga fjät

Det är himlans svårt o sova på nätterna. Någon sparkar ner i madrassen eller knölar runt och jag undrar om jag verkligen inte klämmer denne någon och ändrar liggläge från sidan till rygg.

Ryggläge är en smått astmatisk och obehaglig position så jag pallrar mig upp till sittläge nästan och det är ju mycket avlappnande ( not ).

Ja så håller jag på men har hittat bot på problemet. Jag far runt sådär medans jag läser. Läser o läser tills ögonen ramlar ihop och det är bara att lägga undan boken och släcka så somnar man på tre små röda. Då har jag liksom tänkt på annat medans jag bökat mig till sömns. Mycket bra tycker jag själv.

Sen vaknar jag ju tiotusen gånger på natten men det är en annan historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0