Pirrar

Kan inte slita mig från boken jag läser..."Flyga drake". Den är sååå deppig men bra. Får lägga ner den ibland för den blir för mycket och det blir svårt att smälta allt hemskt som händer dom i boken. Ändå kan jag inte låta bli att snegla på boken när jag går förbi den.

Igår var en sån där effektiv dag. Jag gjorde rabarberpaj och sambon/barbapapa var väldigt händig i trädgården så nu har vi fått det ännu finare här hemma.

Jag och en kompis som kom på "långväga finbesök" stod och tittade på och hon frågade mig...
"Är han så där händig?" "Jaaa-aa det tycker jag." sa jag och sen blev jag ännu kärare i honom än vad jag trodde jag kunde bli. Det är sjukt vad jag är kär i honom *pirrar*.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag älskar den boken, den adnra han har skrivit är oxå väldigt bra :-)

2009-09-22 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0