Dagen är seg som kola!

Jag vet att det är jättelöjligt och dumt men...

Dagen har gått åt att tycka mycket synd om mig själv
. Så synd att jag legat i soffan med tåren i ögat och inte sett vitsen med att ens göra iordning mig som annars är en liten ritual jag har, för att inte känna mig så sunkish  här hemma i kojjan, när jag vankar runt mellan soffa säng och köksluckorna utan att träffa på en endaste liten kotte eller kråka att stila för.

Fråga mig inte vad jag tyckte så himlans synd om mig själv för, för det har jag ingen aning om. Kan vara att det är så trist att vara hemma utan socialt liv!? Ingen input eller utmaning. Jag som brukar ha sjutusen järn i elden har fått ett stackars vedträ att blås liv i. Inte undra på att jag är i en gravidbubbla alldeles för mig själv här.

Åtta veckor kvar mina vänner....åtta veckor!!! *Längta längta*

Annars har jag ägnat dagen med övrigt...

Upptäcka att navel är på väg ut. Det trodde jag aldrig skulle inträffa. Inte mig.








Hitta ett alldeles speciellt godis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0