Bespara mig tack!

Saker jag är ganska så trött på att få höra vid det här laget...


Är du säker på att det bara är en?

Jaaaa jag är supersäker! Lägg av, jag har gjort ultraljud x antal gånger och då kontrar ni...det har ju hänt att det gömmer sig en till där bakom ibland. Tack tack fortsätt ni bara, jag stänger av vid det läget och filosoferar vidare på egen hand om vad jag ska äta för gott nästa gång.

Ojj vad stor du har blivit!

Ja-a detta är precis det sista jag behöver höra. Har fullt hejjsan med att acceptera mina nya propotioner. Behöver alltså inte höra att kroppen ser ut som barbamammas.

För övrigt så får jag frågan titt som tätt om jag ska föda snart och ojjjjanden när jag säger att det är inte än på 9 veckor...suck....jaaa jag veeet...jag är större än ni var. Låt mig vaaa, som Mowgli sa. Jag råkar känna mig vacker ändå. Leeeev me alone.



Barbamamma i v.31






Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är JÄTTESÖT

2009-09-15 @ 21:41:59
Postat av: B

Bah! Jag var större än du, sådeså :D Du är JÄTTEVACKER med din fantastiska mage!

2009-09-16 @ 11:03:49
Postat av: jenny b

Lyssna inte, ta inte åt dig!!! Du är alldeles normal och jätte fin!!!

2009-09-16 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0