vecka 33

Då var vi inne i vecka 33 jag, bebis och sambo... vår lilla familj *lycka*.

Bebis har tagit det lungan de senaste dagarna och jag ska inte klaga på om den sparkar till mig så det gör ont längre, för hellre lite ont än en lugn bebbe som gör mig orolig för att jag inget känner.

Kan inte sova utan mina handleds-skenor och lyckas jag ändå med det konststycket så vaknar jag på natten och känner mig som Forest Gump fast i armarna. Ajjj inte lolit alls och rekomenderas icke.

Bebis börjar få det trångt märker man för den knölar mest runt som en mask där inne. Just i skrivande läge har den morgongympa.



Försök att ta kort på mage i vecka 33 (ursäkta fågelboet på huvudet).

Kommentarer
Postat av: Jenny

din mage är ganska lik min mage tycker jag=) I både storlek och form.

2009-10-01 @ 18:33:40
URL: http://jennyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0